ZZP Support opties

Wij bieden een aantal support opties voor professionele ondersteuning en het beheren van uw ZZP-bedrijfsadministratie. Bij hoehetwelmoet.nl wordt de boekhouding voor ZZP’ers en Freelancers primair verwerkt in het boekhoudpakket Snelstart. Daarnaast bieden wij ook support voor andere boekhoudpakketten waaronder DigiBTW. Deze oplossingen zijn niet alleen gebruiksvriendelijk, maar ook betaalbaar voor kleine ondernemers. Ze bieden voldoende functionaliteiten om uw boekhouding nauwkeurig en correct te verwerken.

Op dit moment bieden wij twee ZZP support opties (€ 25,- & 54,45 inclusief Btw p/m) die zich richten op het volledig uit handen nemen van de boekhoudwerkzaamheden voor ondernemers. We werken in de basis altijd met Snelstart (geen extra kosten), deze verwerken we buiten de Cloud, wilt u uw administratie in de Cloud dan kan dit maar komen er extra kosten bij kijken.

Als u gebruik maakt van DigiBTW, neemt u deze dienst bij DigiBTW af en betaalt u maandelijkse extra kosten (€ 15,13 p/m), bij een basis abonnement bij Snelstart komen ook extra kosten (€ 18,00 p/m). Hoewel u dan met deze externe abonnementen uiteindelijk zelf de BTW-verwerking doet, kunnen aan het einde van het jaar extra kosten ontstaan voor inkomstenbelasting (IB), het opstellen van de jaarrekening en de controle door een boekhouder. Bij afname van Pakket 1 of 2 worden geen extra abonnement kosten in rekening gebracht anders dan meerwerk en support.

De support pakketten:

Support pakket 1

De ondernemer die streeft naar een omzet boven de € 20.000,-. Die zijn te verrekenen- en verschuldigde omzetbelasting (BTW) en kosten per kwartaal verwerkt wil zien worden (behalve BTW vrijgestelde beroepen, wel verwerking kosten en inkomsten). En streeft naar een minimale urenbesteding aan zijn onderneming van 1.225 uur (aanmerking o.a. zelfstandigenaftrek).

Kosten € 45,- exclusief BTW per/maand als je omzetbelasting berekend op je inkomsten, doe je dit niet zijn de kosten € 54,45 inclusief Btw.

Support pakket 2

De ondernemer die streeft naar minder administratieve verplichtingen. Bijvoorbeeld door geen BTW aangifte per kwartaal te hoeven doen of  verplicht te zijn inkomsten te facturen. Deze ondernemer blijft met zijn omzet per kalenderjaar onder de € 20.000,-. Deze ondernemer heeft zich aangemeld voor de OVOB/KOR. De Omzet gerelateerde Vrijstelling Omzet Belasting voorheen Kleineondernemersregeling is een Btw-vrijstelling en men moet zich hiervoor hebben aangemeld bij de belastingdienst, je komt met deze regeling niet in aanmerking voor de zelfstandige aftrek.

Kosten € 25,- inclusief Btw per/maand.

Voorwaarden Support Pakket

Voorwaarden en geleverde diensten voor deze pakketten zijn:

  • Lever de gegevens digitaal aan; op basis van de digitaal aangeleverde gegevens waaronder de zakelijke bank transacties en facturen van crediteuren (inkoop/kosten) & debiteuren (verkopen) wordt de administratie verwerkt.
  • BTW aangifte per kwartaal; doen per kwartaal BTW aangifte behalve in het geval van BTW vrijstelling (OVOB = Omzet gerelateerde Vrijstelling Omzet Belasting).
  • De Jaarrekening; maken de Jaarrekening op waaronder de Winst &Verlies rekening en de balans van uw Activa (bezittingen) en Passiva (Schulden).
  • Inkomsten Belasting (IB); doen aangifte IB (Inkomsten Belasting) inclusief partner verwerken van de Jaarrekening en andere inkosten.
  • Remote computerhulp; bij het remote oplossen van problemen via op uw computer of werkplek d.m.v. met remote beheertooling.
  • Telefonisch en mail contact (24/7); contact vind op verschillende mogelijkheden plaats via telefoon, mail of een beeld/video sessie.

 

Opgemerkt dient te worden dat deze pakketten gebaseerd zijn op een redelijke verwerking van het aantal facturen. Ontvang of verstuur je meer als 20 facturen p/m gaat er een meerprijs gelden, ook hier worden duidelijke afspraken over gemaakt.

Onze supportpakketten zijn ontworpen om ondernemers te ontzorgen, zodat jij je kunt concentreren op wat echt belangrijk is: de groei van jouw onderneming. Neem vandaag nog contact met ons op om te ontdekken welk supportpakket het beste bij jou past.

Support samengevat:

  1. Inrichten van de administratie;
  2. Inkomsten en uitgaven registreren;
  3. Facturatie en debiteurenbeheer;
  4. Belastingaangiften;
  5. Kwartaal- en jaarafsluitingen;
  6. Jaarrekening;
  7. Hulp op afstand;
  8. Beveiligde e–mail.
 

Geïnteresseerd in 1 van deze diensten? Neem contact op of stel uw vraag?

Voor informatie over onze tarieven en de diensten met betrekking tot beveiligingsproducten en administratie, kunt u terecht  op: https://smitshoek.nl/winkel/